Jakość i standardy w obsłudze hotelu - autorski projekt szkoleń zamkniętych.

June 24, 2016

 

 

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że ruszył autorski program warsztatów i szkoleń skierowanych do sektora hotelarskiego. Program ten powstał w oparciu o wiedzę i wieloletnie doświadczenia p.Violetty Hamerskiej - eksperta rynku hotelowego oraz właścicielki marki Hotel Przyjazny Rodzinie (http://www.rodzinawhotelu.pl/). Podnoszenie jakości usług w obsłudze gości to nie tylko znajomość branży, ale również atmosfera między pracownikami czy wychodzenie naprzeciw potrzebom gości. I tu bezcenna okazuje się znajomość komunikacji niewerbalnej, czyli odczytywanie mowy ciała i ekspresji mimicznych. W najlepszych hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych liczą się niuanse, a od pracowników często zależy z jakim nastrojem goście opuszczą hotel.
Po wyjeżdzie z Hotelu Biały Kamień w Świeradowie Zdroju (http://www.bialykamien.com/) możemy z pewnością stwierdzić, że jego pracownicy są jednym z najbardziej roześmianych i pozytywnych zespołów, jakie przyszło nam szkolić. Życzymy dalszych sukcesów i do zobaczenia!

Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts
Please reload