Podnoszenie jakości usług w obsłudze - szkolenie zamknięte

July 6, 2016

 

Wszyscy wiemy, jak ważna jest atmosfera w pracy i relacje między pracownikami. W usługach liczy się to szczególnie, gdyż bardzo często nie wracamy do miejsc dla ich produktów, ale ze względu na ludzi tam pracujących. Niemiła obsługa potrafi zepsuć nawet pięciogwiazdkowe obiekty. Pracując z zespołami hoteli wzmacniamy ich dobre strony oraz dajemy kompetencje niezbędne do budowania tej wyjątkowej atmosfery. Przekłada się to błyskawicznie na samopoczucie pracowników, a tym samym na zadowolenie ich gości. 
Serdecznie polecam Hotel Cottonina, miejsce niezwykle przyjazne rodzinom oraz osobom lubiącym aktywny wypoczynek w górach. http://www.cottonina.pl/

 

Szkolenie współorganizowane z p.Violettą Hamerską, eskpertem rynku hotelowego, właścicielką marki Hotel Przyjazny Rodzinie.

Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

© 2016-20 by Institute of Nonverbal Communication. Copyrights I   REGULAMIN   I   POLITYKA PRYWATNOŚCI   I KONTAKT