Podnoszenie jakości usług w obsłudze - szkolenie zamknięte

July 6, 2016

 

Wszyscy wiemy, jak ważna jest atmosfera w pracy i relacje między pracownikami. W usługach liczy się to szczególnie, gdyż bardzo często nie wracamy do miejsc dla ich produktów, ale ze względu na ludzi tam pracujących. Niemiła obsługa potrafi zepsuć nawet pięciogwiazdkowe obiekty. Pracując z zespołami hoteli wzmacniamy ich dobre strony oraz dajemy kompetencje niezbędne do budowania tej wyjątkowej atmosfery. Przekłada się to błyskawicznie na samopoczucie pracowników, a tym samym na zadowolenie ich gości. 
Serdecznie polecam Hotel Cottonina, miejsce niezwykle przyjazne rodzinom oraz osobom lubiącym aktywny wypoczynek w górach. http://www.cottonina.pl/

 

Szkolenie współorganizowane z p.Violettą Hamerską, eskpertem rynku hotelowego, właścicielką marki Hotel Przyjazny Rodzinie.

Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts