Jak wykorzystywać wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej w hotelarstwie? Klub Dyrektorów i Właścicieli Hoteli.

May 10, 2016

Jak wykorzystywać wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej w hotelarstwie? Na wczorajszym inspirującym spotkaniu z dyrektorami hoteli rozmawialiśmy o tym, jak poprawić jakość obsługi i komunikację z pracownikami dzięki znajomości mowy ciała i ekspresji mimicznych. Pani Beata Tadla opowiadała o wpływie głosu i sposobu mówienia na nasz wizerunek. Organizatorem była Pani Violetta Hamerska, właścicielka firmy Hotel Przyjazny Rodzinie http://www.rodzinawhotelu.pl/
Serdecznie wszystkim dziękuję!

Spotkanie, jak każde moje szkolenie, odbyło się w hotelu Novotel Airport :)

 

http://www.novotel.com/gb/hotel-0527-novotel-warszawa-airport/index.shtml

Please reload

Featured Posts

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive