Jak wykorzystywać wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej w hotelarstwie? Klub Dyrektorów i Właścic


Jak wykorzystywać wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej w hotelarstwie? Na wczorajszym inspirującym spotkaniu z dyrektorami hoteli rozmawialiśmy o tym, jak poprawić jakość obsługi i komunikację z pracownikami dzięki znajomości mowy ciała i ekspresji mimicznych. Pani Beata Tadla opowiadała o wpływie głosu i sposobu mówienia na nasz wizerunek. Organizatorem była Pani Violetta Hamerska, właścicielka firmy Hotel Przyjazny Rodzinie http://www.rodzinawhotelu.pl/ Serdecznie wszystkim dziękuję! Spotkanie, jak każde moje szkolenie, odbyło się w hotelu Novotel Airport :)

http://www.novotel.com/gb/hotel-0527-novotel-warszawa-airport/index.shtml

#szkoleniazamknięte #hotelarstwo

Featured Posts
Posty już wkrótce
Cierpliwości...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.

© 2016-20 by Institute of Nonverbal Communication. Copyrights I   REGULAMIN   I   POLITYKA PRYWATNOŚCI   I KONTAKT