Monitoring emocji a jakość obsługi w hotelarstwie


Zapraszam do zapoznania się z naszym artykułem zamieszczonym w magazynie Biznes&Hotel pt. Monitoring emocji a jakość obsługi gościa hotelowego. Przeczytaj, w jaki sposób monitorowanie reakcji mimicznych obsługi recepcji i restauracji miałoby przekładać się na lepszą jakość i wyższą sprzedaż.

Polska firma Quantum Lab stworzyła autorską technologię Quantum Sense, pozwalającą na automatyczną analizę wskaźników behawioralnych oraz emocji występujących na ludzkiej twarzy. Za pomocą detekcji mikroekspresji skutecznie rozpoznaje pięć podstawowych emocji: radość, smutek, zaskoczenie, wstręt, złość oraz brak emocji, określany stanem neutralnym. Za pomocą widzenia komputerowego oraz sztucznej inteligencji, technologia klasyfikuje emocje pojawiające się w odpowiedzi na konkretny bodziec (którym jest np. klient). Obok analizy ekspresji mimicznych stosowana jest także analiza czynników niewerbalnych, takich jak: ułożenie ciała, gestykulacja, postawa, ogólna ruchliwość, czy czas reakcji na określone bodźce. Technologia określa również płeć i wiek obserwowanej osoby.

PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ

#media #hotelarstwo #edukacja

Featured Posts
Posty już wkrótce
Cierpliwości...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.

© 2016-20 by Institute of Nonverbal Communication. Copyrights I   REGULAMIN   I   POLITYKA PRYWATNOŚCI   I KONTAKT